Sabtu, 8 Januari 2011

Stalker.

Haaa. this time aku nak story skit pasal stalker2 yg sdang aktif dikalangan umat2 manusia yg wujud sekarang.

So, aku ade la nk story mory skit pasal Si Polan ni..Mula2 nye aku kire rapat la dgn Si Polan ni. Mula2nya aku agak die ni ok la.Nice, kind.... but after that, kami dah xrapat. Xdape pon yang berlaku, just memg xclose.

Masalahnya dengan dia yang aku mula perasaan dengan dia ni, dia ni busybody. Sibuk nk tahu hal orang. Mula2 aku malas nak amik tahu pasal Si Polan ni, tapi lame kelamaan semakin menjadi jadi lak perangai Si Polan ni. Nak diceritakan, Si Polan ni habit die, suke bebenar nak amik tahu mark( markah) orang lain. Memang la benda ni normal, tp yg xnormal nye, siap pegi tanya kat orang lain yang xberkenaan sebab orang yg ditanya 2 rapat dengan orang yg die nk tahu sgt 2.kenape la sampai nk tau sangat, kalo nak tau cuba tanya orang tu betol2. After that nk wat assumption pasal orang lain. APe citer.

Faymes sgt ke orang yang ko nak tahu 2. Maybe faymes kot. xtaula berape ramai orang yang kau AMIK BERAT kn.. Bagus tol Si Polan ni. Ntahla, senang cite sedar xsedar, orang xsuke dgn care kau caring ni. Caring sangat la.. So, cube amik cara pendekatan yang lain untuk caring ok. xpyh busybody sangat.

Itu jue yang nk dikongsi bersama. SO pesanan saya, "Yang Baik Kita Jadikan Teladan, Yang Keruh Jadikan Sempadan."...

~Xie Xie

Tiada ulasan: