Rabu, 13 Januari 2010

Malam Yang Ku Tunggu-tunggu

Serius gile muke ku..

Semangat la skit.. Yeah!!

sape la snap pic yg smart ni?? hahaha

Mael, cube riang skit..!!!

Lanna xsngup tgk muke kenji la 2....hahaha

cool la pic ni..

Aku syg die..

The coolest one

Aku rindu dia

kami memg comel..=)


Tarikh: 9 Januari 2010
Lokasi: Times Square, Bkt Bintang, The Pavilion
Aktiviti: Karoke,Jalan2, Tgk Movie, Lepak, Amik gmbr, and makan.

Dah lame xjumpe same2 rasenye, so bile dpt jumpe memg seronok.. lame giler xjumpe dorunk.. esp kenji and mael. agknye kt 1thun xjumpe dorunk.. mish u babes.. Now masng2 dh brubh ye..XPyh nk dscrbe la ape yg ubhnye, nanti ramai yg merajok.. hahaha. Thanx eh, kenji, mael, lanna, arra... sbb dpt dtg..
Ujan ko pon same sbb sbr menunggu.. hahaha.
p/s anty: rugi ko xpat dtg.. xpela..
Aku dmm 2 pon sngup aku dtg.. even on the way balek aku dh lemah giler kot..
nseb bek ade saki baki energy yg tinggal..
neway 2jela, hopefully dpt jumpe lg nanti eh.. good luck 2 all.
sayonara..

~Shafiq~

3 ulasan:

Lan7a Yanna berkata...

thanx papa kerana dtg dr jauh...wohoooo

Shafiq berkata...

same2..=)

talkinpumpkin berkata...

Huiyooo aku takde pun sayang dia or rindu dia. Memang tacing gile vavi!