Rabu, 11 Mei 2011

Last Paper and Holiday

hari last paper aku tahun 2 sem 2 ni. haih. rupe2nye paper ni la dajal sikit. aduhai, den lomah la kalo bab circuit ni. tension, tension den. aduhai. Tah mengape, la electric ni bidang aku. I think, I should do something about it. Anyway, habis je paper ni. cuti. aku sgt xsbar nak balek. because..:
1) aku agak merindui family. Asyik termimpi pasal family je.
2) Guys and Gurls gua dah tunggu kt seremban untuk berjimba. yg nak ajak bergadoh pon dah tunggu.
3) Rumah ku syurga ku.

anyway I will still be missing all stuff kt Parit RAja ni. Sebab lame woo. 4 bulan. Anyway 4bulan ni la aku nak buat macam.. Antaranya:

1) Kerja, carik duit
2) Holiday
3) Carik balik instinct aku nak carik gf.

haha. aku agak kebingungan sikit yang pasal no.3 tu. Sebab lately ni, xda wanita dalam hidup ni. Takda perangsang langsung. haih. So to the ladies out there, watch out. hahaha.

The last is the things I gonna miss it:
1) UTHM
2) SRM
3) Friends
4) My rooms

Tiada ulasan: