Khamis, 23 Oktober 2008

"15th Oct"

hahaha.. my very special day..
11.85 p.m be4 15oct, da 1st is my dear Lanna. and then my classmates Sam, after that, adha n mus.. at 12 a.m, my cyunk ara, and the ad lg la.. byk. hehehe.. my lufly keng lak just anta msg je.. act dat day ad knflik ngn ea.. nseb bek la maxis bg kol free,aku kol la ea mlm 2..
hehehe... act rmai yg wish, mlm 2, ain, bob, una,muni, muthi, mael,zureen, adek, mumy keng n ramai lg la.. 2je yg aku engat.. hehe.. newy thanx sgt2x sbb ingt.. act kali ni yg paleng ra=mai wish.. so tharu sgt.. dat day aku just enjoy, even ad test bt still leh epy n xtensyen. heheh..dat nite g karoke lpskn perasaan..memg lege.. and at my bufday, my family including my nenek n also antinor g makn kt luar.. act celebrate hr jdi fadhilah n wan( nenek aku).. hish, da la g makn tym hr jd aku.. xadil tol..huuu.. bt stil aku ta kesah sgt.. sbb aku epy ari2.. n nw im 19th.. hehehe

1 ulasan:

Lan7a Yanna berkata...

papa!!!
i'm d 1st...
i noe it...
lebiu mwahx2!