Khamis, 23 Oktober 2008

KaMi the GiG at BkT Jalil.

haha.. pg 2 grak ngn mus n sam smpai pudu.. after taht kteorunk bepecah.. aku ngn mus g mid dlu.. nk jmpe ank2 aku 2.. hahaha.. n dorunk mle wat hal, lg2 kt keng n lanna, mael, n adha.. bengang tol.. pnye lame aku ngn mus tngu dorunk dkat 1/2 jam lbh kot.. hangin aku.. heheh.. n ble da jmpe aku wat xlyn.. xpesal2 ara pn amik ht ngn aku, sbnrnye ea xtelibat pn.. n the yeye ajak aku g makn.. aku dah knyang.. tp aku ikot je la, aku kn baek.. follow dorunk n lepak kt kdai ape tah.. rupe2nye dorunk wat suprise kt aku.. yela bufday aku yg lpas.. engtkn dorunk da lpe rupenye xx. SAYANG gak dorunk kt aku.. tp masing2 knyang.. sian kek yg sdap 2 xhbs.. aku dpt kad n key chain,.. dua2 sweet gle.. aku amat ske.. thank you soo much.. 2jela adiah yg aku dpt sempena bufday.. after that begegas ke b.j.. smpai2 couple da lpas.. pergh aku memg kcewa yg teramat sgt.. sedih wey..bt at least ad gak pengubat, dat evning 2 laila's lounge pe4m.. lgu last, mawar khayalan.. memg gempak n lyn gle..ske sgt... pas2 ad kugiran malaya yg agak best gak, 7colar tshirt pn best.. Malam 2 lak memg gmpak gler ar.. xpyh ckp.. Pop Shuvit Best gle... n then ad sa2 group tp xtau, tp lyn gak.. aku menari ngn lanna, keng, n anty. hehehe.. after that, one buckshort memg lyn..and bittersweet tlampau byk lgu.. papepn, capital e, burn berlin down n kucing hitam memg xmenghapakn..memg indie hbs.. the times xtgk sbb kteorunk rhat.. bt ble meet uncle hsn pe4m, trus dgn ljunye kteorunk msuk blek.. kerje, halusinasi, pari2 n lgu untukmu.. suma gmpak..m.u.h memg terbaek.. after that, legend lak pe4m.. butterfinger.. royal jelly n chemistry memg best. huh... lg2 tyme chemistry...memg lyn.. lastly oag.. mle2 engt xpe4m, tp radhi pujok orunk 2 n dpt pe4m gak 1song.. 60's tv meemg paling gmpak mlm 2... croud melompat2 n memg oag siyes terbaek.. huhuuh. salute oag... conclusionye. gig kami memg sangat best...

Tiada ulasan: