Rabu, 8 Oktober 2008

mY Bad Day

7th of oct was my bad day..
such a nitemare..
huuhu.. be4 dat day i got the feeling that smtg terrible wil hapen..
huhu.
neway, mulenye hari malang ni ble kne bngun awl g kelas, pkul 7 aku dah bgun.
after that g klas la.., tp suma mcm blur.. blek kelas i took a nap. at that nite kua g maen snuker..
bermule dr si2, aku dh mcm bodo..
maen pn xbtol.. nseb bek menang, even maen truk.
after that otw blek u, aku nk singgah kdai top up, tp 2top..
nk u turn.., tyme nk u turn 2 aku telangar ad moto tepi jalan, ni dsbabkn ikot ckp edi yg bodo 2..after lngar, ttorunk trus grak mcm gle. hahaha..lju trus..nseb bek mto je. moto 2 just tumbang.
darh gmuruh gak.. slamt tiba gak di kolej aku.. at the sme time, ad perslisihan pham ngn membe baek aku.. haih, mcm2....memg agak tensyen gak dat nite.. asgnment byk la 2.. aku tdo pkul 5 dsbabkn suma ni.. haih...
"hdup ni memg palat, tp esok masih ad"

3 ulasan:

Little A. berkata...

ahah.
ko mmg jaat.
sian org tuh.
hdup mmgm palat.
tp kdg2 jeh.

Lan7a Yanna berkata...

pa....
ak tau sape mmbe bek ko tu...
da ok lom pa??
hurm...
sian ko...

pa...
idop walaupon palat,hepi ade teselit dlm tu...

Shafiq berkata...

huhu..
aku tkanan...