Selasa, 11 Januari 2011

11.1.11

style kan tarikh 2.. yeah.. kali ni aku nak ceritakan ape yang berlaku sepanjang hari 11.1.11

12.00am Tepat malam itu, saya bersama rakan2 saya berada di mcd Batu Pahat.
Selepas itu, kamu berlegar2 di B.p, kami pulang ke Parit Raja dan berhenti sebentar di 25jam Tman U..Bak Kata Mady: "25jam mamak ni mesti pengakhiran kn?"haaa.
ouh, sebelum terlupa yang ada semasa kejadian, saya, madihah, linda, adha,
mashi&acap(xleh bla dua orang ni xngaku lagi), lan, and syakira wannabe jolie.

Selepas berbual2 di mcd kami pun pulang ke halaman masing2.
Ingatkan dah end di situ, rupanya tak, dapat invitation futsal pulak dari AE080 BUNKERS.
Tanpa berfikir panjang aku pon menaiki WDG1632 ke gelanggang rasi Prt Jambul.
main sampai lebam, dari pkol 3pg, pkol 5 baru tamat futsal. Pulang ke taman u, singgah 7e, beli PEPSI TWIST.pergh. memang layan.

Sampai je rumah, ingatkan nk tido, tapi xdapat, ade msg masuk la, pas2 last2 madihah menelefon saya untuk membantu dia dengan kereta beliau. For her, I'll do anything. WAH!!
Selesai, pulang kerumah, and masak bfast iaitu Nasi Goreng. Yang Makannye MADIHAH DAN ADHA.. Xpe, tukang masak memang suka orang lain makan masakannya. HAHAHA.

Tepat Pkul 9 pg, venue, UTHM basketball court. 4 on 4 main sampai pkul 10++.
penat, dah lame xamin basket, and shooting haram jadah. Seriesly, terok.haha.but I would like to play it again. Thanks MARINA for invite and UTHM MALAY BASKETBALERS..ade la 5org. Thanks guys. haha.

Lastly, basuh baju kat rumah. Machine blh buat hal, menguji tahap kesabaran. Setel semua, aku pon tertido pada jam 12 p.m and FyI saya bangun balek pada Jam 9.00pm. pergh. Lena habis.

So thats all what I've been doing for that day. Saje nak kongsi. Sebab penat weh. haha
Ok now, nak tido, esok ade kelas. XoXO

~xie xie

2 ulasan:

MieTo berkata...

main futsal tak ajak...
tacing ah..

Shafiq berkata...

ko tido.