Rabu, 19 Januari 2011

I hate it.

entry kali ni, saya just nk express kan ape yg terpendam di hati sekian lama ini.
T____T

I hate it, kenapa tetibe life aku ni rase sangat suck. Aku benci surrounding aku, kawan pon aku dh xboleh percaya tapi bukan la semua. Lately ni aku cepat sgt marah, tapi aku tahan je. Aku xsuke dengan keadaan aku. Kalau la di beri peluang, aku nak tumbuk orang puas2. Aku sangat benci dan xsuke. Kepada sesiapa, kalau xsuke aku, aku xtahu ape salah aku kt korunk. Kalau x puas hati, cakap la terus terang dengan aku, selama ni aku xpnah nk cuba sakitkan sesiapa. Kenapa la jadi mcm ni. Ape salah aku, and yet, to all yg underestimate me, yet I will prove to all of you. Maybe sekarang ko tgk aku sebelah mata, but later we will see sape yang akan pandang sebelah mata. Aku xtujukan pada sesiapa, sebab ini luahan isi hati aku.
Dont worry ok, from now on, memang aku akan slow sem ini. I need my own space. Sorry for everything. I miss all my old fren, my buddies, ex kmns B5, my bff, seriesly I miss you all.

p.s aku xsangka hidup di universiti ni rumit.

~xie xie